激光脫毛中心 我會揀邊間?

 

nnh.jpg

冬天就話可以着長袖衫褲遮住d毛毛姐,但係一到左夏天,大家又會點處理妳地嘅毛毛先?脫毛蠟紙?脫毛膏?定還是直接剃呀?其實大家個個月,甚至係個個星期都用以上嘅方法嚟處理,皮膚幾好幾白滑都俾你搞到粗糙暗啞曬啦!點解唔用又直接又快捷嘅方法嚟擊退你地身上嘅毛毛呢?

bbbbbbbbbbbb.jpg

夏天最令妳覺得麻煩嘅,係咪想着下背心短褲嘅時候,都要擔心腋下,大腿,小腿等嘅位置嘅毛毛俾人睇到呢?你都唔會想大家因為睇到你身上嘅毛毛而用恥笑嘅目光嚟望住曬掛??

ggggggggggg.jpg

夏天日日都咁好天氣,一班Friend去船P偏偏就係得你一個着住件比堅尼都仲要着件t-shirt係面,點解?就因為你身上嘅毛毛而搞到你冇曬自信!!

咁就等我嚟介紹下激光脫毛中心俾大家啦!我諗大家都深深感受過以上種種嘅麻煩事啦!

gggg.jpg

揀激光脫毛中心係絕對唔可以馬虎架!一定要揀有信心保證,儀器得到認可,而又無痛,有效,永久嘅.而我就會選擇Lumiere,點解?因為Lumiere除左服務同環境比我想像中好之外,效果先係重點呀!

fd.png

先講講Lumiere採用嘅其中一樣儀器先啦!

LumiereCandela GentleLASE PRO LE 755nm獲得FDA28個歐盟CE嘅認證,而且係美國鐳射醫學會認可嘅最佳脫毛科技,其嶄新技術,堪稱市場最新,最快,同最有效嘅永久脫毛儀器!

ss.jpg

Candela GentleLASE PRO備有多種不同大小機頭,會因應不同嘅部位而靈活轉換,以唇毛為例啦,由於面部皮膚比較敏感和嬌嫩,所以會選用12mm機頭以達最佳效果.一般情況腋下毛髮只需幾分鐘的時間就能完成,而整個背部則只需約1520分鐘.治療過程係最快嘅!療程次數會因人及不同部位而有所差異,一般情況下4-6次療程已經可以完全去除毛髮,客人需每隔4-6星期到Lumiere進行一次療程.

 

aaaa.jpg

而位於旺角朗豪坊Lumiere嘅環境同服務方面都好好,一入到去嘅時候,你會見到左手邊前台嘅CS面帶微笑問你點稱呼,之後會請你去右手邊嘅位置等服務你個位治療師,然後佢就會逐樣講清楚,介紹同好有耐性咁解釋一下妳將會做既野係咩,妳有咩唔明,係呢個時候問佢就得架啦~!跟住佢就會帶妳入去治療房安排即將要做嘅野架啦!

a.jpg

點解我會話比我想像中好呢?相信大家第一次去到呢類型嘅中心,唔多唔少都會有d緊張,會擔心佢地會唔會hea做啦,會唔會態度唔好,個到嘅人會唔會好cool等等不過我可以好肯定咁話俾大家聽!Lumiere嘅人絕對絕對唔會好似頭先所講嘅咁樣,佢地每一位都係好專業好nice.當我入到去Lumiere嘅治療房嘅時候,為妳服務嘅治療師會同妳傾計,為嘅係令到妳身心都可以放鬆.

cc.jpg

當妳完成一次Lumiere嘅脫毛療程之後,為服務妳個位治療師就會係大約12日就whatsapp跟進妳嘅狀況同埋提醒你唔可以曬太陽,keepfu mask等等.

z.png

佢地真係好nice!!!!!我好鍾意佢地呢個跟進嘅方法,仲有呀仲有呀!!同佢地whatsapp個時好似同朋友傾計咁架咋~!

zs.jpg

 

#激光脫毛中心#Lumiere#皮膚#毛毛#服務#環境#儀器#認可#激光脫毛#夏天#755mn脫毛#永久脫毛#無痛激光脫毛#100%有效無痛#美國鐳射醫學會認可的最佳脫毛科技#腋下#小腿#大腿##比堅尼#Vline#上唇

而家仲有專業整全皮膚,毛髮,身心分析及「極‧緻‧珍珠肌」體驗療程乙次tim!!!!d按下面條link!!!

想知更多,按此:

http://www.lumiere.com.hk/staging/AboutUs/dermal_regeneration_professional/

 

地址:

香港九龍旺角亞皆老街8號朗豪坊辦公大樓42

 

辦工時間:

星期一至五:12:00pm - 9:00pm

星期六:10:30am - 7:30pm

公眾假期:11:00am - 6:00pm(星期日休息)

 

電話: +852 2123 9737

電郵: cs@lumiere.com.hk     

傳真: +852 3521 1747

 

arrow
arrow

    YuYuT123 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()